Alla inlägg under december 2017

Av sara . - 1 december 2017 21:43

Så denna vecka har jag vare ut i gång och då for jag på skolan annars har jag varit hemma i sängen.. Jag vill verkligen förändra mig och hur jag lever min vardag men jag kan inte vet som inte vart jag ska börja.. 

Jag har nu idag fått en tid till samtalsterapi (tror jag) men det känns bra att jag äntligen ska få prata av mig och så.  

Snart så är det jul, men jag är redan trött på snön haha.. Jag har hela veckan kollat på böcker på adlibris #nospons haaha jag har också sett massa gamla barn filmer i veckan vilket var en otrolig känsla av nostalgi.  Har inte läst något på sistonde , jag har böcker hemma som jag inte har läst så jag har ju det jag kan läsa, men vet inte varför jag inte har läst på sistonde men men... Jag har inget mer att skriva  vi kanske hörs i morgon.  

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards