Alla inlägg den 21 december 2017

Av sara . - 21 december 2017 15:10

Ok så jag är tydligen en idiot Jag fick lov i går ovh jag visste inget, mår fortfsrsnde dåligt att jag inte var på skolan i veckan. Jag ahr fortfarande int gjort klat mitt natinella prov isvenska gjorde alla uppgifter utom två och dem skulle jag ha gjort i veckan mend et blev ej det.

En annan grej är att jag har fått böckerna idag men har ej betalat än så jag ska be mamma om hjälp och sedan betala. Jag har inte så mycket mer jag vill skriva om nu så jag tror att det blir slutet nu, oj nej jag kanske kommer igen om jag läser coraline ikväll om inte så kolla min Goodreads sida 

 

Av sara . - 21 december 2017 10:15

En lista på vilka böcker och serier som jag vill läsa under året 2018, Dem har inte n speciell rang ordning 

  1. Warriors- den första profetian, har bara kvar tre böcker i den första delen. Sedan får vi se om jag vill fortsätta till den andra.
  2. Röd Drottning- jag har kvar dem två sista böckerna. 
  3. Shadea Of Magic av V E Schwab- Jag tror att den inehåller tre böcker. 
  4. Olympiens Hjältar- Jag har kvar fyra böcker av den serien att läsa. + typ alla andra rick riordans böcker
  5. The illuminae files. Tre böcker innehåller denna serie.
  6.  The Remnant Chronicles. Vet faktiskt inte hur många böcker serien inehåller och vet ej säckert om jag vill läsa den så det är ett kanske för mig.
  7. this im sure of, Jurassic Park  
  8. Sagan om ringen+ hobbit

Jag har nu säker glömt massa somjag kommer komma på senare osv... med detta är typ det jag vill läsa. Keep in mind jag har inte bövkerna hemma utan jag måste först införskaffa mig dem haha. Jag tror ajg kommer köpa några för mina julklapps pengar.  om ni vill veta mer om vad jag vill läsa och vad jag har läst så kolla min Goodreads sida!!

 

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards