Alla inlägg den 26 december 2017

Av sara . - 26 december 2017 17:28

Något som jag har tänkt mycket på och som jag har skrivit mycket om härpå bloggen är att jag funderar om jag ska börja gymnasiet, Jag vill men jag vet inte om det skulle bli konstigt jag är  ju liksom 3 år äldre ann alla andra. Jag funderar på att kanske börja hotell och restaurang tror det heter så, eller så vill jag börja naturbruks. Jag måste liksom ta min chans nu innan jag fyller 20. Jag har också haft tankar om jag ska börja universitetet... men jag vet inte. Ge mig råd på vad jag ska göra.


Min julafton var okej jag tycket den var ganska bra inte så mycket hände men jag hade  inte lika mycket ångest som jag trodde jag skulle ha. 


Inte mycket har hänt idag bara vare hemma som vanligt, i veckan tror jag att jag,Emil och mamma ska fara till Dollarstore någon dag. Åh en sak som jag inte har berättat för er, Min bästa vän flyttade för ungefär 2 år sen och nu kommer hon till mig i februari.. Jag tycker att det är kul att hon ska komma men jag har också så jävla mycket ångest inför att hon ska komma vi har ju liksom inte träffats på två år och jag vet att hon har förändrats osv och jag tänker att hon inte kommer att gilla mig för jag har ju också förändras.. hon skriver att hon kommer bara hit för att jag är här osv.. 


Kommentera gärna vad du tycker och tänker. 

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards