Alla inlägg under november 2017

Av sara . - 25 november 2017 17:15

Idag har varit en ganska jobbig dag. 

 jag har haft ångest inför prov ett tag nu och i dag så gjorde vi nationella i engelska och jag var jätte nervös men jag gillar ju engelska och jag tror det gick bra, förutom kanske tal delen men aja vi får väl se hur det gick. 

Förutom det så har det varit en ok vecka. Det är snart jul och min ångest far upp och ner typ hela tiden. Vill gärna beställa böcker men har inte råd just nu vilket suger.. har faktiskt inte läst på väldigt länge, tror det är för jag inte har mått så bra så jag klarar liksom inte av att koncentrera mig på att läsa nu men jag ska försaka börja igen 

Av sara . - 23 november 2017 17:16

Har oroat mig över min framtid,(gör det typ jämt) men jag liksom oroar mig över vad jag ska göra hur jag ska tjäna pengar, hur jag ska kunna flytta hemifrån om jag inte vet vad jag vill göra osv.. 

Men i måndags så satt vi oss ner på skolan och pratade lite om vad jag skulle göra i framtiden.. Jag tror jag faktiskt är redo att börja gymnasium men då måste jag typ söka inom snar framtid jag tror jag ska söka till dom jag sökte till efter jag gick ut nian. 


Av sara . - 19 november 2017 09:01

Long time no see, eller vad man ska säga.. 

Har inte avrit aktiv på nån vecka, jag har mått dåligt och inte haft ork till något..  så har inte så mycket att skriva. 

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards