Alla inlägg den 8 december 2017

Av sara . - 8 december 2017 21:33

Så jag har tagit tag på mig lite dem senaste dagarna och jag har hunnit  gjort 2 skrivuppgifter och lämnat in dom, nu har jag bara en kvar. Sen så har jag börjat läsa Rick Roirdans olympierns hjältar, är dock bara två kapitel in men det verkar bra än så länge. 


Sen så börjar det ju närma sig julafton och nu vet jag att det viktiga med julen är inte julklapparna, i våran familj så har vi inte så mycket pengar, vi klara ju oss men vi har som aldrig fått julklappar liksom över 2000 kr var eller nå sånt. men iallafall för mig spelar inte julklappar någon roll har som inte önskat mig något dem senaste 3.4 åren utan jag brukar få pengar, men jag känner mig konstig för att jag inte vill ha något i julklapp, asså alla vet liksom vad det vill ha utom jag och det är ju egentligen inge stor grej men det känns konstigt att inte vilja ha något i julklapp haha jag vet inte hur jag ska förklara det men... Jag hade ju inget kalas eller fest när jag fyllde 18år utan jag satt ba hemma jag ville inte ens fira liksom, Jag tror det är för jag har som ingen att fira med jag har ingen kompis som jag kan gå ut med och jag kände bara inte att jag ville att folk från släkten skulle komma hit å ge mig saker, jag önskade mig inte något då heller... gud nu gråter jag.. vet inte varför kan va för jag tycker att det ä sorgligt att jag är så ogillbar  och patetiskt att jag inte har några vänner det finns som ingen som  gilla  mig. 


Jag tycker  ni ska ha en bra dag/kväll/natt eller när fan ni läser detta.. Skriv gärna en kommentar 

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards