Alla inlägg den 22 december 2017

Av sara . - 22 december 2017 19:04

Idag så kom min storebror hem,han ska nog va hemma till den 25. Han är ba hemma för vi ska fira jul hos mormor på söndag och sedan i morgon ska vi till farmor och äta å få julklappar,eftersom vi inte kan vara där på julafton så far vi i morgon och firar. 

Idag har jag inte gjort så mycket började läsa ur Min mamma sa att jag var sjuk, det är andra gången jag läser denna bok och jag vill inte säga att den är bra för att ämnet den handlar om är ju hemsk men jag gillar att den ger mig starka känslor osv.. jag kommer komma med en uppdatering när jag har läst klart den. Men ni kan ju förlja min goodreads om ni vill;) ajg kommer updatera där!  obs allt jag läser där är på engelska men jag läser dem flesta böckerna på svenska bara så ni vet. 

Av sara . - 22 december 2017 12:47

Jag tog upp Coraline i går och den var faktiskt bra. Den är lättl'st den har ju bara 156 sider eller så. Men iallafall tyckte jag att den var otroligt lätt flytande asså att historin inte kändes påtvingad typ, sen så gav mig den en kuslig kännsla inte att jag blevrädd utan att ajg iksom kännde mig lite obekväm ahah vet inte hur jag ska förklara det. om ni vill läsa mer om vad jag skrev eller vad jag gav den för betyg så kolla min Goodreads!

Sedan så igår så ställde jag om mina böcker och jag tyckte det vart bättre! Jag har som inte någon ordning på hur jag ställer dom utan jag har först å främst ställt dom som har samma författare ihop sedan så har jag liksom ställt sem lite hulleromuller.

   Hahah dont mid the other stuff jag kan som intw få en bättre bild på allt med detta är hur det ser ut kanske inte den bästa eller finaste ordningen men jag tycker om den. 

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards