Alla inlägg den 9 december 2017

Av sara . - 9 december 2017 19:30

Jag har nu idag städat mitt rum, sen så var jag i väg till affären och köpte godis. Jag vaknade typ 8 i morse sen så har jag inte gjort annat än att städa typ.  

Jag har alltid älskat Jurassic Park filmerna (dem äldre är bättre) så jag såg den första filmen för någon dag sen och nu ser jag den andra filmen  haha har typ sett dem as många gånger. Kommentera gärna vilka filmer som ni älskar och har inga problem att se flera gånger!


På andra tankar så har jag typ kanske nästan bestämt mig att jag vill börja gymnasiet tror det går att börja ända tills man är 20 och jag är bara 18 nu så det är min chans nu. jag vill men jag vet inte hur det kommer att kännas för jag är ju liksom 3 år försenad om man ska säga det så.. Men vi få väl se vad som händer efter jul, jag hatar att inte veta om saker jag få bara ångest då. Kommentera gärna om någon av er har uppleft samma som jag just nu

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards