Alla inlägg under januari 2018

Av sara . - 25 januari 2018 17:06

Har inte varit här på ganska länge men ni vet takten jag har inte mått så bra och så... 

Idag var jag hos unga vuxna och jag känner mig ok efter mötet,

Juat nu så har jag fått mina inloggnings uppgifter som jag ska andvända för att kunna söka till gymnasiet men jag vet inte vad jag ska göra... 

Av sara . - 5 januari 2018 17:11

Nu har jag sabbat mitt sovschema.. är vaken till typ fem eller sex och sen så sover jag till typ två.. 

Skolan börjar snat och jag måste fixa det snart.. 


Det har inte hänt så mycket annars utan jag har varit hemma och inte gjort något speciellt. Jag väntar fortfarande på att mina böcker ska komma så jag kan får läsa något snart;)

Av sara . - 2 januari 2018 18:15

Jag tänkte göra en review som kanske inte är en review haha 

Om ni inte har läst boken så läs inte dethär för den kommer inehålla

SPOLERS!!


Jag läste A Court Of Mist And Fury för några dagar sen. ACOMAF är den andra boken i trilogin om Feyre. Boken Börjar tre månader efter  att Feyre har blivit odödlig och kommit ut från under berget. Feyre lever nu med Tamlin och dom är förlovade. dagarna går och det är snart bröllop. Feyre vaknar varenda natt av sin ptsd från vad hon tvingades göra under berget, och hon kräks tills hon blir utmattad. Tamlin och Feyre blir mer och mer frånskilda när tamlin börjar neka Feyre att få lämna hans "slott". Rhysand kommer och hämtar henne och har henne i en vecka, dom gjorde en deal att Rhysand skulle få ha Feyre i en vecka varje månad. När hon är hos honm så inser hon hur dåligt Tamlin har behandlat henne, Feyre besluter sig för att jobba med rhys inför det krig som ska oundvikligt komma. 

Jag ville inte skriva något mer för att jag tänkte bara sammanfatta börja av boken typ. 


Denna bok får för mig en 5/5 för den var så bra jag gillar hur hennes och Rhys relation växer, jag tycker denna bok var mycket bättre än den första, man får mer se hur Feyre har förändras och hur hennes persnlighet kommer fram mer och mer när hon är med Rhys. Den första boken var bra men jag tycker inte att man kunnde liksom relatera till Feyre liksom man kan i den här boken. Jag se verkligen fram emot den tredje boken jag har beställt den så den borde komma snart. 

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards