Direktlänk till inlägg 28 februari 2018

28-02/2018

Av sara . - 28 februari 2018 18:25

Long time no see? 

Jag har varit borta men  bara för det så har jag inte gjjort något speciellt ähh jag har läst och sett filmer varit på skolan lite grann, det var det jag har gjort haahh. Men i dag så  har jag varit och köp lite böcker på bokrean vilket var nice sedan så har jag beställt böcker också. 

Nästa vecka så har vi här uppe sportlov vilket är nice, jag kan passa på att läsa mina nya böcker då :p  Jag har som inte npgon alls ide vad jag har denna blogg till men jag knaske hittar inspiration att börja skriva.... Jag vill liksom ha ett ämne att skriva om men jag vet inte vad min blogg ska handla om, eller jo jag vill ju liksom skriva om min vardag och mitt "liv" men jag blir inte nöjd med det jag skriver, har som inte hittat ett sätt att bli nöjd över hur jag ska lägga upp min blogg


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara . - 10 september 2018 21:23

Nu vill jag inte låta som en sur kärring men jag är verkligen inte passad för människor, jag blir så jävla irriterad på alla, dem behöver inte göra något speciellt utan det blir bara för mycket för mig. jag vet inte hur jag ska förklara det på ett sä...

Av sara . - 7 september 2018 18:52

Jag är 19 år och jag bor fortfarande hemma, vill jag bo hemma? Nej så klart inte men då kommer den här grejen att mina föräldrar tror att jag inte vill flytta och dom går och säger det till andra, åhh Sara hon sa att hon skulle bo hemma hela livet bl...

Av sara . - 6 september 2018 19:04

Så snart har hela året gått, vad har man gjort? inget. Seriöst, känns bara som jag har suttit bort hela året och jag hatar den känslan, det känns som livet rinner bort och jag kan inte göra något åt det. Ångesten bara åter upp mig. jag har samtalster...

Av sara . - 31 mars 2018 21:21

Jahapp jag har inte haft för mig mycket utan bara legat i sängen dem tre senaste veckorna, nu mår jag lite bättre men jag mår fortfarande inte bra..  vet inte varför jag inte orkar att göra något, jag känner bara den här känslan att jag inte kommer g...

Av sara . - 25 januari 2018 17:06

Har inte varit här på ganska länge men ni vet takten jag har inte mått så bra och så...  Idag var jag hos unga vuxna och jag känner mig ok efter mötet, Juat nu så har jag fått mina inloggnings uppgifter som jag ska andvända för att kunna söka til...

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards