Alla inlägg den 14 december 2017

Av sara . - 14 december 2017 21:52

Idag så har jag läst klart Rick Riordans Olympiens Hjältar Den försvunne Hjälten , Fyfan vad bra asså guud jag älskar alla hans böcker och jag vill läsa dem andra i serien för jag vill veta hur allt slutar liksom. Jag kan med säckerhet att jag gillar Olympens hjältar bättre än percy jacksson böckerna, visst jag gillar dom med men jag tyckte att hans skriv sätt i olympens hjältar det känns som han liksom skrev allt bättre ahah jag vet inte hur jag ska förklara det men ni som vet ni vet. 


Jag har börjat på en ny bok nu och det är en helt annan genera, jag gillar inte egentligen inte typ kriminalare och så men min farmor gillar verkligen att läsa dom så jag har fått massa böcker av henne, Jag bestämde mig för att ge det en chans så jag tog upp Emelie Schepps Prio ett och jag gillar den så länge, har inte kommit så långt ännu men vem vet jag kanske kommer att älska den  när jag har läst den. Det känns som en bra bok att läsa nu när jag inte vet vad jag vill läsa för något, den är bara på ungefär 500 sidor så inte så tjock.


För några dagar sen så beställde jag nya böcker(innan jag hade börjat läsa olympiens hjältar) så jag beställde bara några ramdom böcker. 

Coraline- har alltid velat läsa den  så den är påväg.

Warriors tredje boken i första serien - ok den var inte random jag ÄLSKAR denna serie wow ilove it 

Skogens systrar alla tre böcker- Den här boken står start ut i mitt minne, jag och min kompisar  läste dom böckerna när jag gick i skolan jag vet inte hur gammal jag var men jag var ganska ung, nu när jag tänker efter så kan dem här böckerna vara dem första "skräck" böckerna jag läste, jag har länge glömt bortvad dom heter och när jag hittade dom så kunde jag inte inte ha dem. 

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards