Alla inlägg den 20 december 2017

Av sara . - 20 december 2017 21:06

Jag har inte varit på skolan nu i veckan utan jag har varit hemma. Jag mår jätte dåligt över det och jag ska försöka gå dit jag menar det är bara imorgon och sedan fredag sen är det jullov. Känner skuld över att jag inte bara kan dra mitt arsle dit och vara på skolan.. Klara jag någonting alls? Jag sviker ju mina föräldrar och mina lärare när  dom tror att jag ska komma och dom vill att jag ska komma men jag gör inte det utan ligger i sängen hemma och har stängt ute världen. 

Jag har ställt in mitt första samtalsterapi möte två gånger nu, inte för att jag inte vill fara dit utan jag vill inte åka buss dit och mamma hon jobbar så hon kan inte följa mig, sedan är det för att även om jag skulle bestämma mig för att fara dit så tar jag mig inte hem för det går liksom inga bussar hem efter fyra och om jag ska åka buss dit så måste jag sitta och vänta timmar innan jag har min tid liksom. Så nu kan jag inte få en tid fram tills januari och tur som jag har så kommer jag säkert måste vänta till mars innan jag får en tid..  jag orkar inte må så dåligt hela tiden det tar på alla mina krafter.

Har inte någon att prata med heller för jag vill inte besvära mina o så "många" vänner med mina problem.. det ända stället ajg riktigt kan skriva av mig på är typ här. även om alla kan se vad jag skriver så känns det bättre att skriva ut till massa främlingar för dom kan ju välja att inte vilja läsa detta osv.  

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards