Alla inlägg den 15 december 2017

Av sara . - 15 december 2017 13:42

Känner att jag börja bli sjuk, min hals känns svullen och jag har svårt att svälja, jag får väl se om det blir bättre eller inte. I morgon så ska vi i min familj ha,jag vill inte säga att det är en släktträff utan massa i släckten ska träffas och vi ska vara på Solia och äta julbord och ha typ en mini julafton. Det kommer komma ganska mycket folk tror att vi kanske kommer bli 25 st det är iallafall mycket för mig, Jag har lite ångest inför att träffa så många eller asså jag känner ju dom men vi har som inte träffats regelbundet och så, så det blir för mig ångestladdat.


Om du läste  inlägget igår så kom ajg på att ajg glömde en bok som jag hade beställt, Mamma sa att jag var sjuk, den har jag läst kanske en gång tidigare men det är en sån bok som sätter sig i mitt huvud och jag måste bara få läsa den igen. Kanske blir lite fel att jag säger att det är en bara bok, men jag menar att den verkligen sätter sig fast och den rör om känslorna, vet inte hur jag ska förklara det... 

En sak som inte har med någonting att göra är att jag har kollat på massa videos på typ terrarium och ecosphere vill ha ett såå bad, jag vet att det inte är så svårt att göra men nu är det ju vinter så det går ju lite sämre att göra. Om du inte vet vad jag pratar om sök då på youtube för att jag tycker att det är riktigt häftiga saker. 

Jag tror att jag inte hade mycket mer på hjärtat så.. hejdå


Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards