Direktlänk till inlägg 5 augusti 2017

05-08/2017

Av sara . - 5 augusti 2017 12:00

Hej  ajg tycker att typ random frågor är lite kul så jag hittade någon lista på en hemsida och så hade jag tänkt svara på dom. Och vill bara säga att jag vet att det kommer lite olika inlägg från dag till dag men jag kna vara skit arg och förbannad en dag och om jag får skriva av mig om det som gör mig förbannad  så känns det lite bättre och jag vill som inte att alla mina inlägg ska handla om bara dåliga saker och det som gör mig arg, utan jag vill att jag ska skriva med ganska mycket diversitet i mina inlägg. Visst det kanske kommer komma några inlägg där jag bara skriver om samma sak, jag  kan ju som inte riktigt veta när eller om det ens händer, men tänkte bara för att vissa kanske tycker att det är jätte konstigt att ena dagen mår jag skit och andra dagen mår jag bra, så nu vet inte tackohej.



Om jag inte hette Sara skulle jag heta: Ett namn som jag har alltid tyckt varit fint är Molly, så det skulle jag velat heta.


Om jag fick byta ansikte med en kändis skulle jag: Typ Demi Lovato tror jag eller så skulle jag vilja ha Selena Gomez.


Om jag kunde spela ett instrument jättebra skulle jag: Denna är svår för jag skulle jättegärna vilja spela gitarr men jag vill också kunna spela trummor, något av dom två ahh kan inte riktigt välja. 


Om jag bara fick lyssna på ett band resten av livet skulle jag: Svårt.. Jag tror det skulle nog vara Red Hot Chili Peppers tycker deras låtar är så otroligt bra. 


Om jag kunde skapa mitt eget drömplagg skulle jag: Det akn jag faktiskt inte svara på för jag har inte så mycket intresse i mode haha.


Om jag kunde få uppleva en dag en gång till skulle jag: Det finns så många jag skulle vilja uppleva igen kan inte bara välja en.


Om jag fick ändra tre saker med mitt utseende skulle jag: Den var lätt, min vikt min vikt min vikt 


Om jag hade en superkraft skulle det vara: Bli osynlighet lätt.


Om jag var tvungen att bo i en annan stad för resten av mitt liv skulle jag: Jag gillar New York så det skulle nog bli det eller typ London eller något.


Om livet tog slut på söndag skulle jag: Åka ner till Göteborg och träffa min kompis som flyttade för ungefär ett år sen.


Det blev inte så många frågor som jag hade lust och svara på men hoppas det räcker iallafall vi höres ikväll eller i morgon Hej då.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara . - 10 september 2018 21:23

Nu vill jag inte låta som en sur kärring men jag är verkligen inte passad för människor, jag blir så jävla irriterad på alla, dem behöver inte göra något speciellt utan det blir bara för mycket för mig. jag vet inte hur jag ska förklara det på ett sä...

Av sara . - 7 september 2018 18:52

Jag är 19 år och jag bor fortfarande hemma, vill jag bo hemma? Nej så klart inte men då kommer den här grejen att mina föräldrar tror att jag inte vill flytta och dom går och säger det till andra, åhh Sara hon sa att hon skulle bo hemma hela livet bl...

Av sara . - 6 september 2018 19:04

Så snart har hela året gått, vad har man gjort? inget. Seriöst, känns bara som jag har suttit bort hela året och jag hatar den känslan, det känns som livet rinner bort och jag kan inte göra något åt det. Ångesten bara åter upp mig. jag har samtalster...

Av sara . - 31 mars 2018 21:21

Jahapp jag har inte haft för mig mycket utan bara legat i sängen dem tre senaste veckorna, nu mår jag lite bättre men jag mår fortfarande inte bra..  vet inte varför jag inte orkar att göra något, jag känner bara den här känslan att jag inte kommer g...

Av sara . - 28 februari 2018 18:25

Long time no see?  Jag har varit borta men  bara för det så har jag inte gjjort något speciellt ähh jag har läst och sett filmer varit på skolan lite grann, det var det jag har gjort haahh. Men i dag så  har jag varit och köp lite böcker på bokrean...

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards