Alla inlägg den 17 augusti 2017

Av sara . - 17 augusti 2017 15:30

Jag hade två kompisar i nian, jag och min kompis (vi kallar henne  P) var elaka mot våran kompis (vi kallar henna A) A och jag å P var som tajta med varandra men jag gillade fortfarande A, A gillade inte oss för vi va elaka mot henne det gjorde att vi slutade vara med varandta. Jag ångrade det vi gjorde mot henne när vi gick i nian redan då men vägade aldrig säga förlåt för hon var arga på oss. Har alltid velat säga förlåt men jag vet inte om hon änns tänker på det som hände längre och så, vi har ju ingen kontakt sen vi slutade nian jag mnar nmu är vi ju båda 18 år och så.. jag känner mig dåligt över hur jag behandlade hon och vill gärna ha kontakt med henne igen. men jag vet inte om hon skulle uppskatta att jag tar kontakt med henne för jag menar jag var ju elak mot henne... Skulle det vara fel av mig att skriva förlåt till henne  nu efter det har gått så många år?. Jag menar tänk om hon inte vill att jag ska ta kontakt  med henne ändå. 

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards