Alla inlägg den 1 augusti 2017

Av sara . - 1 augusti 2017 13:35

Hejsan jag är 18 år och har depression,ångest och socialfobi. Jag hade tänkt skriva här på min blogg om typ mina tankar och känslor  eller det  som jag  upplever i min vardag, mina svårigheter och sånt. men  detta inlägget är som bara för att presentera mig och så. Jag kan skriva lite om saker jag tycker om att göra. 


Läsa- läsa är  nog det som tar upp den största tiden av min fritid. jag gillar att läsa för då kan man typ undkomma vardagen och man blir uppslukad av böckerna. Jag brukade titta mycket på tv men enda sen jag började läsa har det som blivit mindre vilket jag tycker är bra. Min favorit typ av böcker jag gillar läsa är typ skräck och fantasy  och allt runt om kring det. 


Musik- jag spelar inte ett instrument men jag gillar att lyssna på musik och sjunga (även om jag inte är så speciellt bra på det) så gillar jag att göra de. Jag lyssnar mest på poppunk, rock, punk och typ allt där med. Musik hjälper mig ganska mycket om jag känner mig orolig och så så hjälper musiken mycket. 


Jag trorde jag skulle  ha mycket mer att skriv om med det är det jag kommer på just nu och jag har ändå suttit snart i en timme och skrivit på detta.  Aja nu ska jag gå ut med min hund Iris så får vi väl höras i morgon eller ikväll Hej då!





Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards