Alla inlägg den 8 augusti 2017

Av sara . - 8 augusti 2017 21:40

Dom senaste dagarna har jag inte skrivit något för jag har inte mått topp  utan har som mest legat i sängen. Men i dag steg jag upp och tog en bok och började läsa, jag ska inte säga att jag mår bättre nu men jag känner mig inte lika dåligt. Jag är verkligen för att alla ska börja läsa mer. Och en sak som kanske inre alla håller med om men aja, jag tycker iallafall när folk säger att dom läser för dom lyssnar på typ en audiobooks asså åhh det stör mig så jäkla mycket. 


Jag har funderat på att lägga ut tidsinställda inlägg men jag vet inte om det blir lite opersonligt eller nått men  jag ska fundera för att då kan jag skriva inlägg om ämnen jag vill diskutera och jag kam skriva flera och då kommer dom inte ut just efter varandra. 


Jag har som inget mer att skriva om i dag så då hörs vi i kväll eller i morgon. 



Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards