Alla inlägg den 14 augusti 2017

Av sara . - 14 augusti 2017 12:18


Hej jag tänkte svara på några fler frågor haha hittade dem på någon blogg när jag googlade. jag har som inte gjort något i dag bara vare barnvakt så jag hade inget annat at skriva om så detta tyckte jag passade bra.

 

 

5 SAKER

 

Du gjorde igår kväll: 1.åt choklad. 2.såg film 3. läste 4.lyssnade på musik 5. var på affären. 


Du kan höra just nu: The nosleeppodcast. min mamma prata. min hund leker med hennes pip leksak, tv som står på och fläkten i mitt rum.

 

Du inte kan leva utan (matriella): min mobil, min säng , min börs och sen så vet jag inte 

 

Du ska göra nästa vecka: sova,äta läsa, se film och duscha 

Du helst äter: ungsbakad potatis, kyckling, salad, chilinötter och pistagenötter 

 

5 PERSONER


Du kan berätta allt för: Har tyvär ingen jag känner jag kan berätta allt för 

 

Du helst smsar med: spelar ingn roll

 

Du tycker om:  Mathilda, Alva, mamma, iris även om hon är en hund.


Du skulle vilja bjuda över på en middag: haha ingen

 

Du träffar varje dag: iris (hund) ,mamma 

5 NEJ TACK

 

När det gäller klädesplagg: klänningar, kjolar, jumpsuits,högklackat och orrebyxor 

 

I matväg: plättor, våfflor, ärtsoppa. gulaschsoppa och chilliconcarne

 

Till drycker: typ bara mjölk eller jag kan dricka det ibland men ibland sp går det inte 

 

I din inredning: har typ inget 

 

När det kommer till personlighetsdrag: bitchiga, otrevliga, tror dem är bäst, typ det. 


Vi synes Hej då! 

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards