Alla inlägg den 12 augusti 2017

Av sara . - 12 augusti 2017 11:45

Jag hade tänkt skriva om en sak som ger mig ångest. 


När en kompis ringer eller skriver ¨vill du prata i telefon¨- Jag kan inte prata i telefon jag vet inte varför men det går bara inte jag får sån ångest av de. Det kan ju vara för att jag vet inte vad jag ska säga men åhh jag gillar inte att pratar i telefon. Och sen tycker jag det är så pinsamt när man inte har träffat den personen på länge. Jag svara inte heller om någon ringer förutom om det är någon av min familj. Vet inte varför men jag gillar också inte att att hör min egen röst för jag kan som inte kontrollera min volym på rösten så typ om jag ska prata inför folk eller nåt så kan jag typ inte kontrollera min röst och då blir det ofta att jag bara sitter tyst istället, fast jag föredra att vara typ har inte så mycket att säga ändå. 

 vi synes i kväll eller i morgon Hej då!   

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards