Alla inlägg den 11 augusti 2017

Av sara . - 11 augusti 2017 11:21

Igår så var jag ute på en promenad med iris vi gick ungefär 40 min, jag känner mig stolt att jag tog beslutet att gå ut vilket andra kanske tycker är konstigt men jag har mått dåligt dem senaste dagarna och inte gjort så mycket så jag tycker jag va bra när jag bestämde mig för att gå ut. och så ägnade jag dagen med att sätta upp en till hylla på min vägg,sedan städade jag lite i rummet och ställde ordning böckerna och så. 


Idag så setg jag upp runt 8 och sen fikade jag. När mamma och pojkarna for på dagis så bakade jag och Moa hallongrottor,dem blev inte bra ahah. sedan gjorde vi chokladbollar som typ är det enklaste man kan göra och dem blev ok! sedan har vi spelat UNO och nu är det snart lunch och efter det så vet jag inte vad jag ska hitta på i dag. 


Men vi höres i kväll eller i morgon,Hej då! 

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards