Direktlänk till inlägg 3 augusti 2017

03-08/2017

Av sara . - 3 augusti 2017 15:50

Igår så satt jag mig och försökte lära mig att koda HTML kod haha gick så där är bara på typ lektion sex man ska försöka göra sin egna hemsida. 

 Men till annat så i dag var jag, mamma,Erik,Anders och Emil ute en stund och metade men vi fick inga stora fiskar den enda som fick en halv stor det var Anders. När vi kom hem så tog jag en cola och satt mig och kolla på en "ny" serie som jag bestämde mig för att det var dags satt jag skulle kolla på, NCSI jag har läge velat kolla på den men har som inte riktigt har ork eller känt suget av att kolla på den just då jag menar det finns ju som så mycket annat som jag vill kolla på också. Game Of Thrones har ju börjat igen och jag är så jävla taggad på att se klart serien, ps jag har böckerna men jag tyckte dem inte var lika bra som serien så har bara läst dom två första sen kunde jag som inte ta mig genom dom andra det gick jätte segt för mig att läsa den tredje så jag som liksom gav upp vem vet jag kanske kan plocka upp dem igen man för just nu känner jag inte suget av att läsa dem.  The Walking Dead(?) ser jag också fram emot att det ska börja, nog en av mina favorit serier. 


Det är ganska varmt idag så vi får se om jag kanske ska fara och fiska med mamma och Emil igen i kväll, fast man vet ju aldrig det har åskat hela veckan på kvällarna så jag vet inte om det ska göra det i kväll också.


Känner redan ångesten in för att skolan ska börja och att jag måste ta tag i mitt liv och kanske söka jobb fy fan jag vet inte varför jag gör så mot mig.. det är ju ändå typ två veckor eller nå kvar och jag börjar redan nu men att må dåligt över det liksom i sommar har jag ändå mått hyfsat bra mer bra än dåligt i iallafall och jag vill att det ska hålla i sig lite längre snälla. 

                         Hejdå vi höres i kväll eller i morgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara . - 10 september 2018 21:23

Nu vill jag inte låta som en sur kärring men jag är verkligen inte passad för människor, jag blir så jävla irriterad på alla, dem behöver inte göra något speciellt utan det blir bara för mycket för mig. jag vet inte hur jag ska förklara det på ett sä...

Av sara . - 7 september 2018 18:52

Jag är 19 år och jag bor fortfarande hemma, vill jag bo hemma? Nej så klart inte men då kommer den här grejen att mina föräldrar tror att jag inte vill flytta och dom går och säger det till andra, åhh Sara hon sa att hon skulle bo hemma hela livet bl...

Av sara . - 6 september 2018 19:04

Så snart har hela året gått, vad har man gjort? inget. Seriöst, känns bara som jag har suttit bort hela året och jag hatar den känslan, det känns som livet rinner bort och jag kan inte göra något åt det. Ångesten bara åter upp mig. jag har samtalster...

Av sara . - 31 mars 2018 21:21

Jahapp jag har inte haft för mig mycket utan bara legat i sängen dem tre senaste veckorna, nu mår jag lite bättre men jag mår fortfarande inte bra..  vet inte varför jag inte orkar att göra något, jag känner bara den här känslan att jag inte kommer g...

Av sara . - 28 februari 2018 18:25

Long time no see?  Jag har varit borta men  bara för det så har jag inte gjjort något speciellt ähh jag har läst och sett filmer varit på skolan lite grann, det var det jag har gjort haahh. Men i dag så  har jag varit och köp lite böcker på bokrean...

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards