Alla inlägg den 28 oktober 2017

Av sara . - 28 oktober 2017 13:12

Vet inte hur längesen det var sen jag skrev men jag mår inte så bra just nu... det börjar bli bättre men ångesten finns fortfarande där. 

Tänkte sammanfatta min vecka. 


Måndag 23: Jag hade skola och senare på kvällen så gick jag en kort promenad  med Iris uten i snön.


Tisdag 24: Hade tid hos unga vuxna, mötet gick på typ serriöst 5 min hahha mamma tyckte inte att det var bra för att vi har 16 mil dit och hem. Det var liksom bara en uppföljining om medecinen typ om jag ville ändra den eller om det gick bra.. jag menar kunde du inte ta det på telefon..??


Onsdag 25: låg hemma isängen hela dagen..


Torsdag 26: var på skolan och gjorde inte så mycket speciellt 


Fredag 27 : Jag gjorde inte så mycket utan jag for på skolan och jobbade med min svenska uppgift, vi ska skriva en drama text likt shakespear typ och det är väl kul jag gillar ju att skriva berättelser och sånt. Men vet inte om jag är så bra på det...



Nu till annat, jag har börjat skriva lite mer i min kalender asså organisera lite grann, kan inte säga att jag är bra på att göra det men ajg har börjat göra det mer vilket känns skönt. Nu till det här med skolan, jag tror jag vill bli någort inom vården men jag vet inte om jag är säker.. Är det så att jag bara vill det för att jag gillar tanken av att student asså allt detta med plugget och att jag har fullt upp liksom  för i vården har dom ju det. eller är det för att det känns som om jag skulle betyda något om jag börjar jobba inom vården asså att jag äntligen betyder något och att någon behöver mig... jag ver inte.... ge min feedback om det är någon som läser.. 

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards