Alla inlägg den 12 oktober 2017

Av sara . - 12 oktober 2017 12:45

Idag så for jag på skolan , så ajag kan klappa mig i ryggen över det (iallafall lite grann). Men sen så har jag inte gjort så mycket i dag utan när jag kom hem så åt jag pigelin och såg Outlander.

Nu vet jag inte vad jag ska göra förutom kanske skriva några inlägg till bloggen så jag har något att lägga up. 


Jag vet inte om ni tycker att jag skriver om samma saker hela tiden typ att jag upprepar mig å sånt, men för mig så kan jag gå och älta samma sak länge så förlåt om jag skriver om samma sak massor av gånger.  

  Jag skulle tycka det var kul om någon lämmnade någon kommentar eller nån fråga om ni ville det skulle vara kul att få höra saker ur erat perspektiv. 


Tror att jag skrev tidigare att jag längtade tills julen (villket är ovanligt för mig för jag mår oftast dåligt på julen) men det har vänt nu jag har börjat få ångest nu när jag tänker på julen, sitter typ redan och förbereder mig på att svara på frågor dem kommer att fråga eller vad jag ska säga till folk när dom pratar med mig.  


Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards