Alla inlägg den 2 oktober 2017

Av sara . - 2 oktober 2017 16:52

Vecka börjar bra jag känner inte lika mycket ångest i dag som jag gjorde förra veckan. Min lärare vill verkligen att jag ska börja läsa på universitetet vilket är ju bra att hon vill det bästa för mig och så men för mig känns det som om jag skulle välja att inte gå där så gör jag henne besviken osv.. Jag vet ju att det är inte hennes fel över att jag får ångest över detta, utan det är jag som krånglar till det enklaste sakerna. Ska försöka ta en sak i taget när det kommer.. för jag har en tendens att om jag t.e.x vet att jag ska göra ett val om ett år så kan jag redan nu få ångest över det och det liksom tar upp mitt liv känns det som.. sen så går ajg och orora mig över saker som har hänt liksom varför ska jag göra det..


Sen så har jag gjort lite dåliga saker jag har ätit så mycket godis nu på sistånde och jag försöker att sluta med det men när jag mår dåligt så trycker jag bara i min mat.. 




Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards