Alla inlägg den 17 oktober 2017

Av sara . - 17 oktober 2017 20:31

Så jag vet inte om jag har skrivit det förr men jag skulle gärna bli läkare,men jag har mina doubt om det för att jag känner att det kanske skule vara väldigt svårt för mig och komma in.. men jag skulle villja jobba innom vården så jag har på senaste tiden suttit och ¨forskat¨om att bli sjuksköterska, Det kanske inte heller är lätta att komma in på men som jag har förståt det så är det enklare än läkarlinjen. Jag plugga till ssk men ajg vet inte om jag är ¨bra nog¨ för att kunna klara det...  det är så här det är med allt egentligen att jag känner att jag inte är bra nog för att göra saker. Men jag skulle så gärna vilja jobba innom vården och ssk tjänar väl  ganska bra,så det är liksom det jag vill göra. 


Jag känner att jag inte har någon att prata om allt detta, känns som min familj inte bryr sig och jag vill inte störa min kompis med detta.. liksom hon säger bara att jag ska ¨följa mitt hjärta¨ saken är att jag vet inte vad mitt hjärta vill. 

 Ni får gärna länma en komentar eller två om vad ni tycker. 

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards