Alla inlägg den 29 september 2017

Av sara . - 29 september 2017 14:25

Kan berätta vad jag har gjort i veckan.


Måndag: Jag vaknade och kände att det skulle bli en bra vecka. Måndagen gick bra tills min lärare fråga mig om jag skulle vilja fara och kolla på ett universitet och så. (Jag vill inte säga att det är min lärares fel att jag börja må dåligt och fick en hemsk vecka) men när hon fråga så fick jag typ ångest direkt.


Tisdag: ångest ångest  jag sov inget och jag mådde förfärligt för jag börja tänka på vad jag vill göra med mitt liv och vad jag vill utbilda mig till och om jag ska vara ärlig så har jag ingen jävla aning. 


Onsdag: Jag sov typ 3 timmar och har ångest. 


Torsdag: Jag har nu suttit sen måndag kväll och kollat på massa utbildningar vad jag vill bli osv.


Idag så steg jag upp och for på skolan fast all ångest och när jag kom dit vare ingen där. Varför jag får så mycket ångest av att tänka på vad jag ska bli för något och min framtid är för att det känns som alla andra i min ålder vet vad dom vill och har redan flyttat hemifrån och skaffat jobb. För mig så känns det att jag ska sitta hemma hela livet och inte veta vad jag ska göra . Alla säger att det kommer ordna sig och om man inte tänker på det kommer det att  ordna sig, men för mig så funkar det inte utan jag vill ha en plan så jag vet vad jag ska göra. Sen har jag inga intressen så jag har som inget som kan driva mig till att veta vad jag ska göra eller vad jag vill göra. 

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards