Alla inlägg den 4 september 2017

Av sara . - 4 september 2017 15:30

Jag vill inte att denna blogg ska vara något jag börjar med sedan bara slänger åt sidan och inte kollar mer på det. 

Jag har inte varit så aktiv den senaste vecka eller två.. Men som jag skrev vill jag inte att denna blogg ska kastats åt sidan. Det kanske låter som om jag har en stor blogg med det har jag inte hahah.


Förra vecka så började jag skolan och det gick bra hade ångest med det gick bra.  Jag går skola mån-ons så tre dagar sedan dem andra dagarna är det tänkt att jag ska praktisera men har inte hittat någon plats än. Jag har sån ångest till skolan men jag har då änså länge stigit upp varje dag vilket jag tycker är bra. 

En sak som jag försöker att göra är att skriva mer saker och organisera dom på ett vi som passar mig och kanske hjälper lite med ångesten och sen har jag börja försökt att fråga mer om det är något jag inte förstår, det gjorde jag inte innan då sa jag som inget.


En sak som hände idag som få mig att må dåligt kanke ni tycker är löjlig men aja, vi ska läsa en bok till engelskan (på engelska ) och ja var på bibloteket och kolla efter en bok jag kan tänka mig läsa men jag vet inte hur jag ska göra när jag lånar ut för jag har inget låne kort  så jag sa till min lärare att jag hade en bok hemme som jag ville läsa but the problem is i don't have a book at home eller jo jag har ju flera engelska böcker men har redan läst dom och tyckte inte om dem. så jag vet inte hur jag ska göra. 

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards