Alla inlägg den 27 september 2017

Av sara . - 27 september 2017 10:45

 Jag hittade en tag om  böcker och jag gillade den så  jag vet inte varför jag förklarar varför jag ska förklara för er varför jag vill göra denna tag haha aja men nu kör vi. 



1. Var någonstans läser du helst din bok? - Typ i min fåtölj eller i soffan. 

 

2. Din favoritbok. - Oh jag har många favoritböcker men om jag ska välja då tror jag det blir Warriors första och andra boken. Och vilken som helst bok av Stephen King 


3. Vilken bok läser du för tillfället? - Just nu läser jag  Sarah J Maas's  A Court Of Mist And Furey (tror det stavas så)

4. Köper du eller lånar du dina böcker?- Jag personligen köper mina böcker för då kan jag ta hur länge som helst att läsa dem och behöver inte ta hänsyn till att jag ska lämna tillbaka dem i det sik dem kom i. och jag kan läsa dem hur mycket jag vill. 

5. Hur ofta och hur länge läser du? -  Beror på vad jag läser och om jag är sugen på att läsa, men det kanske blir fem gånger i veckan och 1-2 timmar. 

6. Hur brukar du avsluta din läsning? Vid en speciell del, eller kapitel och sida? - brukar  sluta vid ett nytt kapitel.

7. Vilken bok levde inte upp till dina förväntningar? - Måste nog vara Doktor Sömn av Stephen King 

8. En bok som du gärna vill läsa? - Finns massa böcker jag skulle vilja läsa men kommer inte på något just nu haha typiskt mig jag knäcker under press och kommer inte på något.

9. Favoritbok från barndomen? - Läste inte böcker förr haha

 

10. Favorit genre på böcker - Skräck och fantasy,  och typ allt innom detta.

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
skriver om mitt liv och mina tankar,skriver också om böcker,musik och annat. lämna gärna en kommentar och skriv vad du tycker och tänker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Arkiv

Klocka

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards